Talaaq

Teen talaaq

Q: Meray husband ne apne pehle wife ko shade ke 8th months me talaaq de zabani. Phir aik sal ke bad stamp paper par 3 talaaq likh kar bhijwa de sath sara saman jo woh lai the or haq mehar bhe lekin iddat khatam honey se pehley wapis bula lia phir dono sath rehne lagay is k bad zabani kai bar husband ne talaaq de or deney k bad nahe mante or kehtey hain k alag alag mujlis main likh kar de janey qwali talaaq count hote hai. Mera sawal ye hai k kia in logon mai talaaq ho gai hai q k mai dosre wife hon or mery husband ne os ourat ko akhri talaaq deney k bad shadi ke zaban se kai bar ghussey main man chukey hain os ourat ka mujh se koi taaluq nahe par phir bhe mujhe or os ourat ko aik jagha rakha hai or osko biwi ka pora haq dai rahe hain. Please mujhe maire swal ka jawab jald dejye.

Darane ke lia talaaq dena

Q: I had a fight with my wife over some issue. I told her main tumhay talaq day doon ga phir kaha ek ho gahi do ba'd main doon ga. Next time I again fought with her. I told her if you do not listen to me main talaq day data hoon. But all the time I did not intend to give her divoice just to scare her.

Talaaq ki alfaaz

Q: Aap se ye puchna hai ke talaq kisi bhi lafz se hojati hai maslan koi bhi lafz agar talaq ki niyyat se kahe to hojaegi? Ya is ke lia khas alfaz hai? Ya koi bhi kam talaq ki niyyat se kare magar moo se kuch na bole to hogi? Or agar talaq ka lafz pura na le adha lafz le. Jaise (talaaq) to hogi ya nahi?

Email ke zarye se talaaq

Q: Husband email per apni wife ko talaq sent karta hai phir bivi nahi parti aur paray baghair delete ker daiti hai kya iss tra baghair pary talaq ho jaye gi ya nahi aur husband bi inkaar ker dai ke us ne sent nahi ki. To kya islaam ki logic hai iss halat main?

Haidh me talaaq dena

Q: Mere masla ay hey 7 saal pehele. Maine 1 talaak diya tha uske baad 4 saal baad maine dil me juuti niyaath karke sirf daraney k liye biwi ko 2 talaak di uske baad thisri baar biwi k haidh ki haalath mey talaak diya tha. Talaak hothi hey ki nahi iske baareme bathyen?

Teen talaaq

Q: Mera sawal ye hai k mery husband ye mujhy teen talaaq likh ke di hai asy

main talak deta hun
main talak deta hun
main talak deta hun

Urdu main lihka hai or is main talak alfaz galat lihky hain or signature bhi nai hai. Or mry husband ka khena hai k unho ny srf mujhy darany k irdy sy lihki the. Unka talak ka koi irda ya soch nahi the to kia talak hogai or agr hogai to halala ke elwa koi rasta hai jany ka?

Ayk talaaq ke ba'd rujoo karna

Q: Hum dono yani main aur meri wife auk dosre se bahot puyer karte hain. Kuch jahgron ke doran auk din ghose main main ne apni wife se kaha kaha ager main dobara tumhary hath se pani piun to tum mujh se azad ho gi (niyyat ye the kh apni wife ko ye nahe kaho ga kh apni jaga se uth k ja ka mujhe pani la de). Os din k bad main pani ki botle humesha khud alag la k rakhta rat ko apne pass. Kaafi dino ke bad auk rat need se uth k meri wife pani pi rahe the meri botle se to mere ankh khul gi aur sath bethe bethe main ne kaha mujhe bi do to os ne wo botle mujhe di main ne pani pi lua.botle sath he rakhe the main he le k aya tha.to kua ab nikha ho ga ya nahe. Jabkh koi aur sonne wala nahe tha. Meri auk beti ha aur wife pregnent ha aur hum auk dosre se bahot payer karte hain.

Showhar biwi ku "meri taraf se tum farig ho" kehna

Q: Meri shaadi ko 3 saal ho gaey hain. Is doran hamary aksar jhagry huy hain. Or har jhagry meray husband mjhy yahi kehty hain ke mjh se talaaq ly lo. Dow saal pehlay unho ny aik talaaq dy di thi par woh phir razi ho gaey. Mera 2 saal ka aik beta hai. Or ab 20 din pehlay unho ny mjh se phir jhagra kia mjh pe bht galt or jhotay ilzam lagay. Phir unho ney mjhy kaha k phr tm lo mjh se talaaq, thori dair baad unho ny kaha tm meri trf se tm farig ho. Meray ghr se chali jao par my abhe b oan k sath rehti hun. My hargiz talaaq ni chahti hun. Unho ny jhagry k baad bht dafa meray qareeb ana chaha. Phir my ny mna kr dia. Please mujhe btayin eas sb situation k baad mera oan k sath rehna jayiz hai or kya mera rishta ab barkrar hai na?