Ihtilaam ke ba'd bistar ku dhowna
Q: Mera ye sawal hai ke agr chaar paai par ihtilaam ho gaya to chaar paai ka bistar badalna ya nahi?
Q: Mera ye sawal hai ke agr chaar paai par ihtilaam ho gaya to chaar paai ka bistar badalna ya nahi?
Q: Mene mere khwab mein mere husband ko kisi aur ke saath sex karte hue dekha. Please mujhay iski ki tabeer bataiye mai bahaut pareshan hun.
Q: Ek larki se facebook pe hi ishq hua tha. Wo bahot door ki thi but India ki hi thi aur sunni muslim thi. Hum ishq me pagal the but ek doosre se razi the. Shadi hone ki koi ummeed na thi. Main usko facebook pe hi inbox me kisi kisi din kehta tha ke main Allah ko gawah rakhte hue tumhe apni Nikah me leta hoon. Kya tumhe qubool hai to wo teen baar kehti thi ke qubool hai qubool hai qubool hai. Kya isse hamari nikah hui ya nhi?
Q: Main ne khawaab men dekha ke kuch seeriyan bani hui hain or main gaye ya shyd bail ki qurbani dekhny ke liye seriyon k ooper chrh gaya hoon, main ne dekha ke gaye ya shyd bail ki qurbani ki jarhi ha or kuch der baad main ne dekha ke wohi gaye ya bail 2 bra uth khara ha or us ki garden nahi kati main darr ke or seriyon ke ooper charh gaya hu. Jab dekha ke neechy koi nahi ha phir neechy utar aya. Brah-e-karam mujy khawab ki tabeer bata den.
Q: Meri umar 53 saal ha mujy 5 maheny bad haiz huy hain or 20 din say bleeding ho rahe ha. Pehly 10 12 din zayada bleeding hue ha magar ab kuch din say kabi kabi thore se bleeding ho jate ha magr mukamal khatam nai hote bray mehrbani mujy bta dain kya ye noraml ha? Koi pareshani ke bat to nahe? Kya main namaz parh sakte hun ? Owr haiz khatam hony ke umar kya ha bray mehrbani bta dain shukriya owr ye bhi bata dain ke mujy doctor ko check karwany ke zarorat to nahe?
Q: Kia Quran tajweed ke saath he parhna zruri hay agar koi tajweed k sath nahi parh skta to wo kia kre? Kia quran tajweed ke sath parhna farz hay?
Q: Hazrat meri sister floor pe beth ke Quran Shareef ki tilawat kar rahi thi or m bed m se ry thi so when I wake up mene kaha forun Quran Shareef upar beth ke pdho tmhe gunah milega ye bé adabi h k hm upar so rhe or tm niche tilawat Kr rhi ho..then she Saïd to me gunah tb milta jb tm pair ltka k beth ti tmhe gunah n'y milega Q k tmhare dono pair upar h...mene kaha ye Sb kisi kitab me n'y likha hua h k pair ltka k bethne se gunah milta h or upar Kr k bethne se ny milta. Is that true That m'y sister says regarding the respect of Holy Quran?
Q: May nay khwab may apna janaza dekha hai. Me bohot preshan hu.
Q: Me ne ye shayad do teen bar dekh chuki mjhe khwb me ata he ke mjhe mushkl jga se nche utrna hota he lkn mn bht prshn hti hun drti hun k kse utrun k jb b dkhti hun mre sath mri czn jo k bhabhi he wo hoti he wo hlp ka khti he is bar to mn roti hun to wo hns k khti hun k pgl tm rona shru ho gai mn mdad krngi tm nche utro us wqt mre hath mn fruit hota he jo k grta hai shpr se kch or ye jga whn hti he jhn mra susral hai hmsha oper se nche utrna hota he jo hmsha mshkl jga hoti hai.
Q: Khwaab me maine apne bete ko 5 saal ki umar ka dekha he jab wo chhota tha, khwab me main kisi aur bachche ko god (lap) me utha kar pados k ek ghar me chali jati hu magar normal bachcho ki tarah mera apna beta rota nahi he bas khade khade dekhta rehta he k meri ammi dusre ke bachche ko lekar kahi jaa rahi hain aur main pados (neighbour) ke ek ghar me chali jati hu us dusre bachche ko lekar aur waha meri chappal kho jati hai jise mai bohot dhundti hu magar wo nahi milti to me ek hi chappal pehenkar wapas aa jati hu. Aur ab reality me mera beta 20 saal ki umar ka ho chuka hai. Khwab me maine use 5 saal ki umar ka dekha hai.