Shaadi ke lia rehne ka makaan hona
Q: Shaadi hone ke liye hum rehne ka makaan bi rukaawat hain kya?
Q: Shaadi hone ke liye hum rehne ka makaan bi rukaawat hain kya?
Q: Me ne bimari ki halat me manat mani ke agar me theek ho gaya tu December khatam hone se pehly saat rozy rakaon ga. Me kafi behtr hoon or do rozy rakh chuka. Lekin mushkil mehsoos kar rha hoon manat poorie karna. Barah e karm mushwara dain.
Q: Muje ye janna hai ke agar kisi ne napak kapre ko 2,3 bar ragar kar phir kise balti me pani lekar uske under kapre ko daalkar aur uspar dubakar, phir kapre ko baalti se nikaal kar nichor leta he to kya wo baalti napaak hogi ke nahi?
Q: Mufti ji mai 7th me tha tab maine 2 martaba pyare aaqa ki ziyarat ki hai ek martaba hazrat khwaja garib nawaz mureed kaise howe pora manzar dekha or us manzar me khawja usmane haaroni ki khan kha me bait ke khana kha raha tha or Pyare aaqa aatin or khwaja usmane harooni boltin ki jaao khawaja huzur aaye hain tawaf karo to mai sunte hi logo ko bolkar pyare aaqa ke qadamo me gir ke maafi maangta rahta hun rota rahta hun unhe chumta rahta hun or hazrat khwaja garib nawaz usmane haaroni ko boltin ki nai aap mere peer ho aapki khidmat karunga to pyare aaqa muskuratin or boltin ki "jo mere peero murshid ki khidmat karta wo meri khidmat karta or jo meri khidmat karta rabtala ki khidmat karta " yaha tak phala khawab howa or dusre khwab me mai tamam ghar waalon ko lekar hajj karwane gaye rahta hun to phale hum makka nahi madina jaate hain or madina me hum sab baite rahtin mai huzur ki jaaliyou ke paas tahlta rahta hun us waqt waha ka badsha aata or bolta ki jaaliyou ko kholo aaj huzur ka sandal karinge mai bhag ke ghar waalon ko bolta hun or bhag ke jaldi me andar chala jaata hun bahoot bheed rahti mai andar jaakar pyare aaqa ki mazar ki chadar uttake phale chumta hun or sandal lagata hun yaha tak dusra khwab hai or mazar jo hai na utni badi na choti mediyum thi or laal mitti utni laal bi nai us rang ki mazar sharif hai pyare aaqa ki. Tabir batayi mufti ji.
Q: Mein ne mere khawab mein dekha ke mein suddenly pregnant hogayi aur meri delivery ghar par hoti hai aur mujhay larka hota hai. Please mujhay bataye is khwab ki tabeer. Mujhay abhi periods normal nahi hai aur mere shohar bahar hai pregnancy ka koi chance nahi phir meine aisa khwab kyun dekha?
Q: Me nay dream me exam hall dekha ke mera paper hony wala hota ha aur mujy kuch nahi ata. Phir me wahin pe accounut dekhti houn, me usy torti houn, aur us ka pani jug me daal ke pi jati houn. Phir me dua karti houn ke paper late start ho.
Q: Talaaq ke sareeh or kanaya alfaz kon kon say hen? Kya ek lafz jo 3, 4 alag mane ke liye istamal ho woh talaq ka sareeh lafz ho sakta hai?
Q: Mera sawal yeah he ke mota kapra jaise jeans, pant, kambal wagera agar napaak hoti he to kaise paak karna parega? Kyunki in kapro ko th achi tarah ragara nahi jata hai.
Q: Mere husband ka inteqal hogaya he magar wo mere khawab mie ek baar bhie nahi aaiye aisa kyu? Aur merie iddat purie honie kie baad miere dusri shadi ho gie h to phiele husband sie koie rishta h ya khatam akhierat mie kya hoga minie unkie sath hajj bhie parah he. Please mujhie iska jawab de.
Q: Agr bachy maa ko koi galti karty hue dekhy to bacho ko kis tarah react karna chahea?